Pasta twarogowo-jajeczna na kanapki

Szybka i prosta pasta na kanapki. Wystarczy twaróg, jajka, cebulka. Może gruby, świeży, zielony i duuuży szczypior? Mmmmm. Będzie pasował, akurat nie miałam, ale takie połączenie znam. Kombinując możecie dodać serek wiejski, maślankę, suszone pomidory, koper włoski i oliwki. Wytrawne smaki na śniadanie lub przekąskę przed obiadem? Czemu nie..

Podawajcie udekorowane czymś zdrowym zielonym – natką, szczypiorem, koperkiem i kolorowym – pomidorami, ogórkami, oliwkami, buraczkami, a jak! Dodatkowe witaminy się przydadzą o każdej porze roku! Róbcie sobie królewskie śniadania, by czuć energię na cały dzień. Dodatkowo salaterka sałat, łyżka oliwy z oliwek, parę warzyw i takie kanapeczki z pastą – zdrowa wielka rozpusta! 🙂

Składniki:

  • 250 g twarogu półtłustego
  • 2 jajka ugotowane na twardo pokrojone drobno
  • mała cebulka pokrojona drobno
  • 4 łyżki kefiru
  • sól, pieprz do smaku
  • opcjonalnie mielona ostra papryka i majeranek

Przygotowanie pasty:

Nic bardziej trudnego. Wystarczy blender, w którym umieszczamy wszystkie składniki i miksujemy, doprawiamy i gotowe.

Jeśli nie macie blendera, miksera możecie spokojnie rozgnieść składniki widelcem, da radę i smakuje dobrze. Jedyna różnica to taka, że pasta nie jest gładkim musem, ale czy to konieczne?!

Teraz tylko bagietka, pieczywo bezglutenowe lub duża łyżka, by jeść pastę prosto ze słoiczka. Smacznego 🙂

Dziękuję za odwiedziny i komentowanie przepisów.

Twój adres email nie zostanie opublikowany.