Smoothie bowl z mango i kiwi

Smoothie bowl na śniadanie, jako przekąska w ciągu dnia lub deser po obiedzie.

Smoothie bowl to miska pełna gęstej, owocowej (lub warzywnej) bomby witaminowej. To nic innego jak zmiksowane owoce lub warzywa, syte, podane z różnymi dodatkami. Z dodatków polecam szereg smakowitości:

  • suszone lub świeże owoce (warzywa)
  • nasiona chia
  • płatki kukurydziane, płatki owsiane
  • miód
  • wiórki kokosowe
  • płatki z czekolady lub migdałowe
  • mus owocowy, kleks bitej śmietany
  • prażone orzechy, bakalie
  • chipsy bananowe
  • ryż preparowany

Składniki:

  • 1 mango
  • 2 kiwi
  • 1 pomarańcza
  • 1 banan
  • dodatki: suszona żurawina, orzechy, migdały, świeże owoce – w moim przypadku maliny, chipsy bananowe

Przygotowanie:

Owoce zmiksuj na gładko, w razie potrzeby dodaj odrobinę wody. Przelej do miseczki, smacznie udekoruj. Gotowe! Smacznego 🙂

Dziękuję za odwiedziny i komentowanie przepisów.

Twój adres email nie zostanie opublikowany.